nedeľa 28. apríla 2013

Život bez priateľov je nudný :)

Haľo všetci. Práve včera som sa po dlhom čase konečne znova videla s mojim najlepším kamarátom Matejom. Ako ináč sme sa zas a znova kopu narehotali. Na programe sme mali pozrieť si film, nakoniec sme si ich pozreli rovno dva keďže Maťko si chcel pozrieť aj voľaký horor. A čo čert nechcel on vybral práve Grave Encounters 2 , z ktorého ja mám srdce hlboko v zadnici. :D Ale tak trošku sme sa zatriasli strachom, ale potom to už prešlo. Chcela by som sa s vami teda podeliť s fotkami z včerajšieho úžasného dňa s mojou zlatovláskou ;)
A ozaj, keď už sme pri téme priatelia. Znova som začala chodiť za Areskom ( koníkom ), mojou velkou láskou. To koňo mi robí neskutočnú radosť a napriek tomu že už má toľko rokov koľko má, sa mu nelení sa so mnou šaliť a prejavovať mi svoje koníkovské city. Je proste neskutočný. :) Budem tu s ním až do konca kým sa nerozhodne ísť, aby na svet spomínal ako na príjemné miesto.
Takže pridávam fotečky , majte sa krásne, with love Danielle ♥


Práve preto zlatovláska :-*

Dvaja blázni :3

Little monsters ♥

A toto je môj deduško najkrajší Aresko. Vždy hovorím že ten kôň ma také srdce ako je on sám, keď nie väčšie :) ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára