streda 26. decembra 2012

Hello hello everybody :-)

No takže môj prvý príspevok. So excited :-)
Keďže sa teraz nachádzam v krásnom Švajčiarsku presnejšie v meste menom Luzern, tak sa vám posnažím svoj pobyt priblížiť.

Tak vám poviem čakala som koooopu kopu snehu a tu dzig 12 až 15 stupňov. Sme tu pri našej rodinke, s ktorou máme skoro každý rok čo ich chodíme navševovať o program postarané. Samozrejme  Vianoce boli krásne, ale namiesto šantenia sa v snehu som si akurát tak mohla spievať ,,I'm dreaming of a white Christmas''.

BTW: Moje milé dievčatka. V tomto neveľkom mestečku je obchodov a obchodov neúrekom. Keď som predvčerom išla okolo takého Hermesa alebo Cartiera tak ma skoro šľak trafil. Určite viete v akom slova zmysle. Chcela som si tú krásu odfotiť,ale z dajakého zázračného dôvodu sa mi dačo stalo s mojim fòňom a vôbec nechcel fotiť.

Samozrejme pridávam zopár fotiek a neskôr ich dám možno viac. A že to je pre vás milé dievčatká, pokúsim sa vám odfotiť toho Hermesa a možno aj Cartiera.
 Tak teda zatiaľ papa, with love vaša Danielle <3
Niekde v Nemecku, kde toho snehu teda mali -.-
Beautiful Pilatus ‹3
My dady riskuje :D ‹3


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára