štvrtok 27. decembra 2012

Something new...





Čafce mrafce, dnes som bola s rodinkou v meste. Samozrejme shoppingovať :-) Kúpila som si jeden úžasný svetrík z C&A, čo je mimochodom jeden z mojich oblubených obchodov. Ďalej krásny prsteň taktiež z C&A a jeden bezfarebný lak od Essence.
Navštívila som aj môj oblúbený Starbucks kde som si dala karamelové frapuccino. Takže takhle dneska :-) Velmi som vám už chcela odfotiť to slubené, ale nemala som možnosť. Tak  snáď  sa mi to podarí zajtra.

Pridávam fotky a mimochodom velmi sa ospravedlňujem že nepíšem mäkkčeň na l, ale píšem cez tablet a mám nastavenú češtinu keďže po slovenčine ani stopy. Snáď mi bude odpustené :-)
Tak zatial papa, with love vaša Danielle <3

Yummy yummy ‹3

 My perfect new sweater ‹3
Nail polish and ring ‹3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára