nedeľa 6. januára 2013

Ahoj, ahoj :-)

Čafce mrafce. Hlboko sa vám ospravedlnujem že som sa dlhšie neozvala, ale nejako nebolo času. No už som tu a vynahradím vám to. :-)  Takže po prvé to najhlavnejšie. Z hlbky srdca vám želám všetko najlepšie do roku 2013, aby bol pre podaktorých lepší ako rok 2012 a pre ostatných ktorí si nesťažujú ešte lepší ako predošlý. :-) Dúfam teda že budete plní zdravia, budete kypieť radosťou, a podaktorí možno nájdu svoju lásku keď ju ešte samozrejme nestretli. Takže ešte jednou PF 2013.
No musím sa vám pochváliť, že som úplne zbláznená do mojej novej páperovky z Tally Weil.  Je NESKUTOČNÁ. :-) Po prvé neleskne sa jak vianočný stromček a nie je debilne nazbierkaná jak podatoré! čo potom docieli jediný efekt, že chudák niektoré baby v nich vyzerajú jak Michelin pneumatiky. Nič v zlom samozrejme. Potom bude aj fotka, len ešte z nejakého neznámeho dôvodu sa mi ju nepodarilo urobiť :-D.
A ešte sa trošku vrátim k novému roku. Veď viete že sa dávajú predsavzatia. No tak som si teda dala jedno. Aké iné než typické ženské trošku schudnúť. Nevyzerám zas až tak zle :-D Len sa citím trošku zvláštne pri mojich spolužiačkach ktoré vyzerajú ako modelky. Je mi jasné že tak nebudem nikdy vyzerať, keďže v génoch mám dané byť ženou typu rici a cici. :-) Som so sebou spokojná, veď predsa každá žena má byť, len to bruško by mohlo byť menšie :-).
Nooooooo a ešte niečo :-D Neviem ako vy, ale mne sa neskutočne páčia staré rokové slaďáky. Je to fakt úžasná hudba. Keď sa tak započúvate do tých slov, ktoré predovšetkým majú ZMYSEL, lebo v poslednom čase mám pocit, že hudba už prestáva byť tým, čím bola. Akoby už vôbec nikomu nezáležalo, či pesnička má zmysel, alebo nejaké posolstvo. Nehovoriac o totálne monotónnych a psychpatických pesničkáck, ktoré teraz vznikajú. Nebudem menovať, ale určite každá z nás pozná daakého takého interpreta ak sa dá takto dotyčný nazvať :-)
Velmi sa mi páči pesnička Defa Lepparda s názvom Love Bites. Je neskutočne krásna. :-)
Tak to je v skratke vše čo by som vám porozprávala.
Tak zatím papa, with love vaša Danielle <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára